söndag 8 april 2012

Morgonpigg unge & Söderhamn

Gårdagen var trevlig. Kevin tyckte att vi skulle gör morgon kl halv 6, tidigt tyckte jag, men det var väl bara att kliva upp det.
Han låg och lekte under babygymmet, jag åt frukost, väckte Magnus vid 7 och gick sedan ut med hunden medan Magnus gjorde sig klar för att åka och jobba vid halv 10.

Vid halv 1 åkte jag och Kevin och hunden iväg på stan för att handla, vi var på coop och handlade lite och köpte "Jannes" till Magnus pch svärfar, vilket är ett andelsspeö på v75 som de spelar varje Lördag. Dock blev vi intwe miljonärer igår heller. :P

Svärmor ringde också och ville komma och hälsa på mig och Kevin så jag skulle åka hem i tid för att bjuda henne på fika, dock väl på coop ringde Magnus och tyckte att jag skulle komma över på en fika på hans jobb vilket jag gjorde, de bjöd på tårta. - Kul! Jag som bantar =P

När vi kom hem var klockan redan strax efter 3 och jag ringde svärmor och sa att vi var hemma så hon kunde komma om hon ville det. Hon kom hit på en halvtimma ungefär och vi satt och drack kaffe och pratade lite, dock satt Kevin i Annikas knä och ville ha mest uppmärksamhet. :P Innan hon skulle gå hem vid 5 fick jag springa ut med hunden en sväng, vilket var toppen så jag slapp ta med Kevin och klä på honom och hålla på.

Kevin gjorde sedan kväll vid 8 och jag satt uppe och mös i soffan till halv 11 när Magnus kom hem, gick sedan ut med hunden och hoppade ner i sängen.

Här sitter vi nu idag igen och ännu en dag har bara rutat förbi, KEvin tyckte att det var dags att kliva upp klockan 5 imorse, morgonpigga unge! :P Haha, men man kan ju inte bli annat än glad när man får det där jätteleendet på morgonen när man vaknar och han vill kliva upp! :) <3



Vi hörs! :)

----uppdaterar----

Nu är Kevin utslagen och sover igen :)

Jag har precis bokat resa till mig och Kevin hem till Söderhamn 24-27 april, Jippie! :D Magnus pratade om att fråga pappa sin om han ville åka och fiska då när vi var borta, det vore ju en jättebra ide ju! :)

Ne, nu ska jag lägga ner Kevin och försöka hinna duscha och fixa mig lite mat! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar