torsdag 12 april 2012

Jobb - Jag och Magnus ses mest i dörren.

Nu är det mycket på G. Igår var vi till Frida, Daniel och Lilly (3,5 månad) Väldigt trevligt var det! :)

Magnus slutade kl 23 igårkväll, jag börjare 7 imorse och slutade sedan klockan 15.00. Klockan 16.00-23.00 idag jobbadr magnus, sen jobbar jag imorgon igen 14.00-22.00. Vi byter verkligen av varandra några dagar nu känner jag :P Men på Lördag blir det grillning hos thompa, elina och teo (2 månader), toppenkul! :)

Jag har lyckats boka om min resa på Sj och ska nu åka hem från Söderhamn tillbaka till boden på lördagkvällen istället för fredagen :) Så jag blir hemma mellan 25-29 april. :D Jag och Kevin åker ner och Magnus passar på och åker iväg till fjällen och fiskar. Nästa år kan Jag och Kevin följa med och fiska, men jag tycker att han är lite liten än så länge. :)


Nu har Kevin somnat efter några timmars gnällande i mitt knä, han var ganska övertrött och kunde inte riktigt komma till ro och somna, men nu så! :)



Usch så trött jag är, Kevin har ju kommit på att han ska vakna mellan 05.00 och 06.30 på morgorna nu, halv 7 är helt okej, men runt 5 halv 6 tiden tycker jag är väl tidigt, det konstiga är ju att man kliver upp med ett leende på läpparna ändå, för han är ju verkligen det bästa jag har, Kevin! <3

Simma lugnt allihopa! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar