onsdag 4 april 2012

Halva veckan har gått igen då :)

Jaha, ingen uppdatering på ett par dagar. Jag har varit lite dålig och Magnus har varit hemma och tagit hand om Kevin.

Idag blev det en promenad allafall, det börjar bli finväder även här uppe trots att det är sjuukt mycket snö kvar :P

Känner att jag skulle behöva en städdag nu, kanske imorgon om Magnus hittar på något med Kevin eller om hans farmor och farfar tar honom en timma, för med Kevin går det verkligen inte :P

Jag känner att det är jääättelänge tills jag ska åka ner till Söderhamn nu, skulle vilja åka en gång innan dopet också, men det blir nog inte av tror jag.

Idag fick jag reda på att jag ska jobba fredag den 13.e, skrockfull som man är tänkte jag att det var lite läskigt, tramsMadde! =P

Kevin har precis somnat i min famn och jag kikar på lite tv och väntar på magnus som jobbar kväll idag. :)

Idag har jag käkat till frukost en hårdbrödskiva med en skiva rökt kalkon på, sen åt jag en korv en potatis och broccoli till lunch och nu en sallad med lite fullkornspasta och grillad kyckling till middag, toppengott. Har dock haft lite dåligt med nyttig mat hemma nu några dagar så på vår promenad idag var jag och handlade lite, det blev lite lättfil, keso, brysselkål, grönsaker och lite annat smått och gott. :)

Ne, nu ska jag lägga mig i soffan med världens bästa son och bara ta det lugnt! :)

Ha det bra allihopa! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar