onsdag 28 mars 2012

Promenad, dop och Luleå

Det är dags för dop för Kevin i Söderhamn om ungefär 2 månader och jag tänkte att vi skulle boka resan ner, jag tror det blir tåg. Men det är så svårt att fixa med hunden, letar hundvakt febrilt men jag tror det får bli hundpensionat ändå, men det blir nog bra.

Jag och mamma min har satt upp ett varsitt mål för vår viktnedgång på minst 5 kg tills dess och det ser jag ju ut att klara galant! :) Peppar peppar! :)

Idag blev det promenad igen, dock inte så överdrivet långt då det blev så sent, men det blev allafall 5 km. :)

Imorgon är det dags för mig att jobba igen, det är faktiskt skönt att komma iväg och göra något annat ibland känner jag. :) Dessutom är det inte helt fel med lite extra pengar då föräldrapenningen är väldigt dålig.

Som sagt ska vi hitta på något tillsammans på Lördag jag och Magnus, det ska bli toppenkul att få hitta på något! :) Verkar som om det ska bli en sväng till Luleå, det är alltid kul, blir väl att gå på willys, stadium outlet, mediamarkt, Ö&B och alla möjliga roliga butiker. :)

Lille Kevin har somnat i soffan brevid mig och jag ser på finalen av sveriges mästerkock. - Tänka sig min favorit Sigrid vann också! yeeay! :)

Nu känner jag lite hemlängtat till Söderhamn också! Hade nån fundering på att åka ner en gång innan dopet i Maj, men vi får se hur det blir.

Nu kanske jag kan hinna med en dusch kanske, Kevin verkar ju sova gott en stund, ja så får det bli, sängen för Kevin och en dusch för min del!

Ha det toppen allihopa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar