fredag 30 mars 2012

Jobbat och slitit

Nja, slitit var väl kanske att ta i, men jobbat har jag gjort. Var ganska skönt att komma ut och göra något annat än att bara gå hemma med hunden och Kevin.

Nu har vi kikat på lite tv och jag ska visst ut med hunden också, vilket jag egentligen inte hade ett uns lust med, men men, han måste ju ut.

Imorgon är det Lördag och vi ska lämna Kevin hos hans farmor och farfar vid 11 tiden för att då åka till Luleå en sväng och sen åka hem till Boden igen och gå ut och käka lite mat, för att sedan hämta hem Kevin igen vid 9 tiden.

Neh, blir ett kort inlägg idag, jättetrött efter att jag jobbade till halv 11 igår och började 7 imorse, sen när jag kom hem vid tre, har jag fått burit omkring på en smågrinig Kevin i stort sett hela dagen och en promenad med han och hunden till Kvantum, tills han somnade vid 9 tiden. Jaja, nu är det dags att gå ut så jag får sova någon gång, Kevin vaknar väl vid 6-7 tiden imorgonbitti så.


Simma lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar